Skuteczne angażowanie klientów wymaga właściwego odwoływania się do psychologicznych uwarunkowań ludzkiej natury. Zastosowanie kilku trików w działaniach marketingowych może pomóc Twojej marce wyróżnić się na tle rynku.
Na rynku nasyconym po brzegi, trudno jest markom wyróżnić się i stworzyć klientom niezapomniane doświadczenia, których tak bardzo oni oczekują. Podczas gdy nie ma wątpliwości, że cyfrowy krajobraz będzie się wciąż rozszerzał w nadchodzących latach, psychologia człowieka się nie zmieni a uwarunkowania, które będą napędzać nasze interakcje z markami będą nadal obecne.
Zrozumienie, co motywuje kupujących oraz zaimplementowanie i stosowanie tych czynników psychologicznych we właściwy sposób, może być niezwykle pomocne w zwiększeniu konwersji i osiągnięciu lepszych wyników marketingowych. Stosowana i empiryczna wiedza na temat strategii psychologicznych daje realną wartość – naukowe uzasadnienie zachowań klientów, czyli dlaczego zachowują się w taki a nie inny sposób.
Poniższa infografika stworzona przez Connext Digital, porusza kluczowe obszary wpływu nauki z zakresu ludzkiej psychologii na marketing cyfrowy.