Blog

24 lipca 2018

Dlaczego ważne są długofalowe relacje z klientami

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 lipca 2018

Psychologia koloru, czyli o tym jak kolory wpływają na kupujących

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
11 czerwca 2018

Reklamy mobilne zyskują na znaczeniu w handlu detalicznym

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
22 maja 2018

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 maja 2018

Sklepy detaliczne i ich cyfrowe przebudzenie

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
27 kwietnia 2018

Wartościowe zakupy chętniej robimy w sklepie stacjonarnym

Rynek e-commerce od dłuższego czasu stale rośnie, spędzając sen z powiek właścicielom sklepów stacjonarnych. Jednak wciąż są…
6 kwietnia 2018

Jak poprawić wydajności personelu w handlu detalicznym – 7 wskazówek

Twój personel może być prawdziwym wyróżnikiem Twojego sklepu. Zadbanie o elementy związane z zatrudnieniem, szkoleniem i opieką może znacznie zwiększyć…
23 marca 2018

Jak angażować odbiorców w mediach społecznościowych?

Praktyki skutecznego pobudzania aktywności odbiorców w kanałach społecznościowych są łatwe w teorii, ale raczej trudne w praktyce. Jedno jest…
9 marca 2018

Modelowy system liczenia klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
28 lutego 2018

Dokładność słowem klucz w pomiarze ruchu klientów

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
23 lutego 2018

E-commerce w Polsce 2016

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
2 lutego 2018

Jak radzić sobie ze zdenerwowanymi klientami

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
26 stycznia 2018

Jak zmniejszyć liczbę porzuceń koszyka

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
12 stycznia 2018

Trendy 2018: Customer Experience priorytetem dla firm

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
5 stycznia 2018

Najważniejsze trendy e-commerce 2018

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
15 grudnia 2017

Oto dlaczego e-mail marketing powinien dostać drugą szansę – cz.2

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
11 grudnia 2017

Handel detaliczny nie umarł, ale bardzo szybko się zmienia

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
1 grudnia 2017

Oto dlaczego e-mail marketing powinien dostać drugą szansę – cz.1

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
17 listopada 2017

Black Friday 2017 – wskazówki dla detalistów i kupujących

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…
10 listopada 2017

Optymalizacja podróży klienta – webinar

Bycie przeciętnym jest bezpieczne i przez pewien czas może dać w biznesie dobrą passę, niemniej jednak przeciętność nie zaowocuje…