Planowanie obsady stanowisk: Jak zwiększyć liczbę wizyt klientów
W ciągu ostatniego roku zdecydowana większość instytucji była zmuszona do ograniczenia bezpośrednich wizyt i tym samym...
W ciągu ostatniego roku zdecydowana większość instytucji była zmuszona do ograniczenia bezpośrednich wizyt i tym samym...
Szwedzki gigant meblowy IKEA stale ewoluuje i rozwija swoją ofertę dla klientów. Jeszcze w tym roku otworzy sklep w centrum Wiednia w Austrii. I nie tylko jego lokalizacja odbiega od wyobrażeń....
W ciągu ostatniego roku zdecydowana większość instytucji była zmuszona do ograniczenia bezpośrednich wizyt i tym samym...
Kluczowym czynnikiem w rozwiązaniu problemu kolejek jest zarządzanie subiektywnym doświadczeniem klientów w kontekście realizowanego...
Znoszenie kolejnych restrykcji i odmrażanie nie tylko gospodarki, ale także wielu sfer życia społecznego szczęśliwie się zaczęło. W nadchodzących tygodniach i miesiącach dalej będą łagodzone obostrzenia związanie z epidemią a usługodawcy...
Jeśli postulaty skrócenia czasu oczekiwania klientów, zminimalizowania zatłoczenia w strefach oczekiwania i poczucia kontroli nad przepływem klientów są Ci bliskie, system rezerwacji wizyt również powinien być. Postawienie na tego rodzaju...
Podniesienie planki może być prawdziwym wyzwaniem, ale by ułatwić ten proces warto skupić się na kilku kluczowych elementach...
Listopad oraz grudzień to miesiące, gdy zyski w sprzedaży detalicznej są na najwyższym poziomie. Dokładnie wtedy ludzie wpadają w ogólny szał i kupują rzeczy zbędne i niezbędne. Nie zważając na tak przyjazny okres da sprzedaży detalicznej, w niektórych sklepach sytuacja nie różni się od każdego innego miesiącu w roku...
W sektorze publicznym opinie klientów są pożądane, ale jednocześnie budzą obawy. Dzieje się tak zwykle dlatego, że ludzie mają naturalną skłonność do pozostawiania opinii wynikających z negatywnych doświadczeń. Zdecydowana większość odwiedzających klientów...
Kiedy rozmawiamy o sprzedaży detalicznej, przyciągnięcie klientów do sklepu to dopiero połowa sukcesu. Prawdziwym wyzwaniem jest...
Innowacje w technologii cyfrowej nieodłącznie towarzyszą poprawie wydajności procesów. Stefan af Bjur, odpowiedzialny w Qmatic za ...
Podmioty sektora publicznego na całym świecie zatrudniają miliony ludzi, a budżety sięgają bilionów złotych. Jednostki te zazwyczaj oferują szeroki wachlarz usług,...
Wśród klientów nieustannie wzrasta popularność cyfrowych kanałów sprzedaży. Świadomość tego faktu i podążanie graczy na rynku detalicznym za zmieniającym się...
Uzyskanie silnej i stabilnej pozycji w dzisiejszej tak mocno konkurencyjnej branży detalicznej jest ogromnym osiągnięciem, ale kilka sprawdzonych wskazówek,...
Podmioty sektora publicznego na całym świecie zatrudniają miliony ludzi, a budżety sięgają bilionów złotych. Jednostki te zazwyczaj oferują szeroki wachlarz usług,...
W żadnym wypadku nie należy ignorować znaczenia satysfakcji klienta. Istnieją dziesiątki czynników, które przyczyniają się do sukcesu (lub niepowodzenia) firmy...
W sklepach stacjonarnych niesamowicie dużą wagę przykłada się do aspektu doświadczenia klienta. Istnieje kilka kluczowych aspektów o które należy...
Skuteczne angażowanie klientów wymaga odwoływania się do właściwych psychologicznych uwarunkowań. Zastosowanie kilku najważniejszych praktyk w działaniach marketingowych...
W przeciwieństwie do klienta, pacjent nie zbyt często jest obiektem analizy, choć to się aktualnie nieco zmienia. Pacjenci będąc coraz bardziej świadomi możliwości jakie daje...
Jednostki sektora publicznego na całym świecie znajdują się pod presją poprawy świadczonych przez sobie usług przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków – to presja, kt...