Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

Wyzwania Click & Collect w kontekście jakości obsługi klienta

Połączenie e-commerce z tradycyjną sprzedażą staje się podstawą nowoczesnego komercyjnego środowiska. Jednak wciąż wiele marek zmaga się z usługą click & collect, czyli zakupów w internecie z osobistym odbiorem zamówienia w sklepie tradycyjnym.

Według badań przeprowadzonych w 2017 w Wielkiej Brytanii r., aż 53% detalistów jest zgodnych, że doświadczenie z zakupów on-line często nie jest spójne z wrażeniem jakie towarzyszy zakupom realizowanym w tradycyjnym kanale sprzedaży.

Klienci są zazwyczaj zadowoleni z zakupów online, ale często czują się zawiedzeni, gdy odwiedzają fizyczny sklep, aby odebrać swoje zamówienie. Firma Qmatic przygotowała infografikę, aby zwrócić uwagę na najważniejsze wyzwania związane z satysfakcją klienta w rozwiązaniach Click & Collect.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj, aby zapoznać się z przewodnikiem dotyczącym najlepszych praktyk w zakresie Click & Collect.

Wyzwania Click & Collect w kontekście jakości obsługi klienta