Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

System rezerwacji wizyt – Twój must have

Jeśli postulaty skrócenia czasu oczekiwania klientów, zminimalizowania zatłoczenia w strefach oczekiwania i poczucia kontroli nad przepływem klientów są Ci bliskie, system rezerwacji wizyt również powinien być. Postawienie na tego rodzaju rozwiązanie generuje szereg korzyści zarówno po stronie usługodawcy, jak i klienta.

To nie tylko łatwiejszy dla klientów dostęp do usług, ale wieloaspektowa poprawa efektywności, działalności operacyjnej, warunków pracy dla personelu czy wreszcie poziomu doświadczeń klientów. Począwszy od rezerwacji terminu po samą realizację usługi, systemowe rozwiązanie płynnie łączy cały proces, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta. Przyjrzyjmy się dokładniej wybranym zaletom systemu rezerwacji wizyt:

  • Kontrola liczby osób w punkcie obsługi i zarządzanie przepływem klientów

Korzystanie z rozwiązań rezerwacji wizyt daje możliwość kontrolowania liczby osób w punkcie obsługi. Pozwala również zarządzać przepływem klientów za pomocą liczby terminów dostępnych na określony czas.

Wprowadzenie umawiania wizyt znacząco eliminuje skupiska klientów i pozwala zrównoważyć obciążenie placówki.

  • Większa elastyczność, spokój ducha i lepsza obsługa dla klienta

W obecnej sytuacji, gdy ryzyko infekcji jest nadal wysokie, klienci prawdopodobnie będą chcieli ograniczyć czas spędzany w miejscach publicznych, dzięki czemu będą mogli wybrać czas, który będzie dla nich odpowiedni i przybyć na krótko przed umówionym terminem. Takie rozwiązanie pozwala klientom również lepiej zarządzać swoim czasem. Wszystko to przyczynia się do lepszej obsługi klienta i gwarantuje pozytywne doświadczenia z wizyty w punkcie obsługi.

  • Wzrost wydajności

Ponieważ klienci mogą wcześniej umówić się na spotkanie i wybrać usługę, której potrzebują, znacznie łatwiej jest zaplanować odpowiednie zasoby, aby dopasować wymagane usługi do dostępnego personelu i efektywniej nim zarządzać.

  • Mniejszy poziom stresu dla pracowników

Zaplanowane wizyty dają usługodawcom możliwość zarządzania przepływem klientów, a także zapewniają przegląd wymaganych usług w nadchodzących dniach. Dzięki tym informacjom i dostępności zasobów zaplanowanym z wyprzedzeniem, personel może być lepiej przygotowany, co niewątpliwie zmniejsza stres.

W przypadku zainteresowania tematyką sposobów efektywnego planowania wizyt, serdecznie polecamy uwadze opracowanie Qmatic dostępne tutaj.

Źródło: https://www.qmatic.com/blog/appointment-scheduling-tips