Planowanie obsady stanowisk: Jak zwiększyć liczbę wizyt klientów
W ciągu ostatniego roku zdecydowana większość instytucji była zmuszona do ograniczenia bezpośrednich wizyt i tym samym...
W ciągu ostatniego roku zdecydowana większość instytucji była zmuszona do ograniczenia bezpośrednich wizyt i tym samym...
Szwedzki gigant meblowy IKEA stale ewoluuje i rozwija swoją ofertę dla klientów. Jeszcze w tym roku otworzy sklep w centrum Wiednia w Austrii. I nie tylko jego lokalizacja odbiega od wyobrażeń....
W ciągu ostatniego roku zdecydowana większość instytucji była zmuszona do ograniczenia bezpośrednich wizyt i tym samym...
Kluczowym czynnikiem w rozwiązaniu problemu kolejek jest zarządzanie subiektywnym doświadczeniem klientów w kontekście realizowanego...
Podniesienie planki może być prawdziwym wyzwaniem, ale by ułatwić ten proces warto skupić się na kilku kluczowych elementach...
W sektorze publicznym opinie klientów są pożądane, ale jednocześnie budzą obawy. Dzieje się tak zwykle dlatego, że ludzie mają naturalną skłonność do pozostawiania opinii wynikających z negatywnych doświadczeń. Zdecydowana większość odwiedzających klientów...
Innowacje w technologii cyfrowej nieodłącznie towarzyszą poprawie wydajności procesów. Stefan af Bjur, odpowiedzialny w Qmatic za ...
Podmioty sektora publicznego na całym świecie zatrudniają miliony ludzi, a budżety sięgają bilionów złotych. Jednostki te zazwyczaj oferują szeroki wachlarz usług,...
Wśród klientów nieustannie wzrasta popularność cyfrowych kanałów sprzedaży. Świadomość tego faktu i podążanie graczy na rynku detalicznym za zmieniającym się...
Podmioty sektora publicznego na całym świecie zatrudniają miliony ludzi, a budżety sięgają bilionów złotych. Jednostki te zazwyczaj oferują szeroki wachlarz usług,...
W żadnym wypadku nie należy ignorować znaczenia satysfakcji klienta. Istnieją dziesiątki czynników, które przyczyniają się do sukcesu (lub niepowodzenia) firmy...
W sklepach stacjonarnych niesamowicie dużą wagę przykłada się do aspektu doświadczenia klienta. Istnieje kilka kluczowych aspektów o które należy...
Skuteczne angażowanie klientów wymaga odwoływania się do właściwych psychologicznych uwarunkowań. Zastosowanie kilku najważniejszych praktyk w działaniach marketingowych...
W przeciwieństwie do klienta, pacjent nie zbyt często jest obiektem analizy, choć to się aktualnie nieco zmienia. Pacjenci będąc coraz bardziej świadomi możliwości jakie daje...
Jednostki sektora publicznego na całym świecie znajdują się pod presją poprawy świadczonych przez sobie usług przy jednoczesnym ograniczeniu wydatków – to presja, kt...
Badanie Northwestern University dotyczące typów osobowości rzuca nowe światło na zrozumienie jak można wykorzystać osobowość do lepszego zrozumienia...
W czasach silnej konkurencyjności handlu detalicznego niezwykle ważne jest wejście z potencjalnymi kupującymi w interakcję. Różnorodne narzędzia marketingu...
Czasami żargon potrafi wprowadzić nie lada zamieszanie terminologiczne. Przyjrzyjmy się relacji między doświadczeniem klienta (Customer Experience – CX) a doświadczeniem użytkownika (User Experience – UX).
Dzisiejsi klienci funkcjonują w świecie omnichannel. Większość firm zachęca swoich klientów szablonowymi formami angażowania, które często są przestarzałe i nie odpowiadające nowoczesnemu otoczeniu retail.
Jednym z największych wyzwań stojących przed tradycyjnymi sklepami detalicznymi jest budowanie długoterminowych relacji z...