Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl

Blog

Analizy demograficzne. Pokolenie „Millenials”

Co tak naprawdę mówią nam analizy demograficzne? Pokolenie młodych klientów (ang. Millennials – ludzie urodzeni między 1980 a 2000 rokiem życia) jest grupą, która około 2020 roku będzie stanowić znaczącą większość wszystkich konsumentów. Mając to na uwadze warto zastanowić się... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Funkcje retailnext traffic demografia i konwersja

Dlaczego klienci zachowują się jak nastolatki i co możemy z tym zrobić?   Wiele marek używa różnych kanałów aby zachęcić klientów do swoich produktów. W odpowiedzi, klienci stają się bardziej przyzwyczajeni i wyciszają ich przekaz. Jakie może być rozwiązanie tego... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Funkcje RetailNext: Analizy Wi-Fi

Platforma analityczna RetailNext to produkt, który ewoluuje tak szybko jak zmieniają się trendy w sprzedaży detalicznej. Wraz z pojawianiem się licznych nowości na rynku platforma zyskuje kolejne funkcje, które mają za zadanie rewolucjonizować świat handlu i sprawiać, że zwykłe zakupy... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Funkcje retailnext analizy wi fi

Funkcje RetailNext – Traffic, demografia i konwersja   Najbardziej podstawową funkcją platformy analitycznej RetailNext niewątpliwie jest Traffic. W prostych słowach jest to narzędzie liczące klientów, którzy pojawiają się w polu widzenia kamery. Najczęściej kamery montowane są przy wejściu – w... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Sklep przyszłości

Technologia napędza konwergencję fizycznych i cyfrowych kanałów sprzedaży detalicznej. Sklep przyszłości już oferuje swoim klientom ogromne możliwości korzystania z udogodnień nowoczesnych technologii.   Tak szybko jak detaliści definiują wielokanałowe rozwiązania dla sektora detalicznego, tak szybko nowoczesne technologie serwują platformy umożliwiające... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Dlaczego konwersja nie jest jedyna słuszna miara

Oprócz danych obrazujących ruch klientów, innym podstawowym miernikiem dla detalistów jest konwersja liczona jako procent transakcji sprzedaży w stosunku do liczby wizyt w sklepie. Niestety zbyt często konwersja jest używana niewłaściwie. Konwersja od dekad jest ważnym wskaźnikiem, a jednocześnie modnym... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Top 5 trendów retail

Orchestra Case Study: Sieć Elkjøp   Rozwiązania mobilne Qmatic ilustrują siłę naszej strategii omnichannel. Jesteśmy tam, gdzie są klienci – nawet w ich kieszeniach.” – powiedział Hans Petter Døvre, Format Director sieci Elkjøp.   Skandynawska sieć sklepów z branży elektronicznej... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Nowe pomiary w świecie nowoczesnego handlu

Nowe pomiary w świecie nowoczesnego handlu Świat sprzedaży na przestrzeni ostatnich kilku lat fundamentalnie się zmienił. Potrzebne są nowe podejścia i rozwiązania, które pozwolą na gromadzenie danych dotyczących generacji nowoczesnych kupujących, które robią zakupy w sposób nieznany do tej pory... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Raport ze światowego Big Show

W zeszłym miesiącu odbyły się największe targi w świecie sprzedaży, na których zaprezentowani zostali nowi partnerzy RetailNext oraz najnowsze produkty. Coroczne wydarzenie odbyło się w okresie poświątecznym, kiedy przedsiębiorcy szykując się na nowy rok szukają rozwiązań, które pomogą im rozwinąć... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Święta, święta … a po świętach?

Sezon świąteczny w sprzedaży detalicznej jest jednym z najgorętszych okresów w całym roku. Nadejście ostatniego kwartału zwiastuje duże zyski, ale też wymaga nastawienia personelu na wiele ponadprogramowych działań związanych ze zwrotami prezentów. Ile razy każdy z nas dostał pod choinkę... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Nowy wymiar Customer Experience

Walka pomiędzy wielkimi przedsiębiorcami o zaufanie klientów trwa od czasu pojawienia się konkurencyjnego rynku. Tak jak w każdej innej dziedzinie życia, tak i w handlu postępuje swego rodzaju ewolucja. Ewoluują metody pozyskiwania klientów, sposoby na reklamowanie marki i produktów, wykorzystanie... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Święta w świecie sprzedaży

Sezon zakupów świątecznych z roku na rok staje się coraz ważniejszym wydarzeniem w świecie sprzedaży. Dzieje się tak zazwyczaj za sprawą kilku czynników, które ważne są nie dla sprzedawców, lecz dla klientów. Co roku analitycy rynku odnajdują nowe przyczyny, dla... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Mały biznes, wielkie oddziaływanie

Amerykańska gospodarka od zawsze stanowiła wyznacznik stanu gospodarki światowej – zjawiska ekonomiczne, które trzęsły w przeszłości giełdą w Stanach Zjednoczonych miały zawsze duży wpływ na sytuacje ekonomiczną np. w Europie. Dlatego też tak często przedsiębiorcy i biznesmeni obserwują sytuację ekonomiczną... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Inwestycja nie musi oznaczać straty

Proste aplikacje coraz częściej dostarczają precyzyjnych kalkulacji dotyczących zwrotu inwestycji szczególnie w odniesieniu do trudno mierzalnych aktywności marketingowych. Wielu sprzedawców mówi – „połowa pieniędzy, którą przeznaczyłem na marketing przepadła. Problem w tym, że nie wiem, która połowa”. Czy to zdanie... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Lustro Gesaky

Temat przyciągania klientów do sklepu poprzez interaktywne elementy witryny czy wyposażenia placówki staje się coraz gorętszym tematem w świecie sprzedaży detalicznej. W momencie, w którym klient przychodzi po raz pierwszy do naszego sklepu, ważnym jest, aby zrobić wszystko, aby wrócił... Czytaj dalej

Czytaj więcej

Okres świąteczny w sprzedaży detalicznej

Przed nami bardzo gorący okres w świecie sprzedaży – nie tylko zbliża się Wszystkich Świętych i zyskujące na popularności Halloween, ale także zostały niecałe dwa miesiące do Świąt Bożego Narodzenia. Na sam koniec czeka nas również Sylwester – i to... Czytaj dalej

Czytaj więcej