1 grudnia, 2015
Urządzenia mobilne już od dłuższego czasu są nieodłącznym elementem naszej codzienności. Towarzyszą nam w pracy, na spotkaniach, w domu – nie inaczej jest na zakupach. Klienci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych, aby lepiej poruszać się w świecie sprzedaży, obfitującym... Czytaj dalej
6 października, 2015
Co tak naprawdę mówią nam analizy demograficzne? Pokolenie młodych klientów (ang. Millennials – ludzie urodzeni między 1980 a 2000 rokiem życia) jest grupą, która około 2020 roku będzie stanowić znaczącą większość wszystkich konsumentów. Mając to na uwadze warto zastanowić się... Czytaj dalej
1 października, 2015
Dlaczego klienci zachowują się jak nastolatki i co możemy z tym zrobić? Wiele marek używa różnych kanałów aby zachęcić klientów do swoich produktów. W odpowiedzi, klienci stają się bardziej przyzwyczajeni i wyciszają ich przekaz. Jakie może być rozwiązanie tego... Czytaj dalej
9 września, 2015
Platforma analityczna RetailNext to produkt, który ewoluuje tak szybko jak zmieniają się trendy w sprzedaży detalicznej. Wraz z pojawianiem się licznych nowości na rynku platforma zyskuje kolejne funkcje, które mają za zadanie rewolucjonizować świat handlu i sprawiać, że zwykłe zakupy... Czytaj dalej
9 września, 2015
Funkcje RetailNext – Traffic, demografia i konwersja Najbardziej podstawową funkcją platformy analitycznej RetailNext niewątpliwie jest Traffic. W prostych słowach jest to narzędzie liczące klientów, którzy pojawiają się w polu widzenia kamery. Najczęściej kamery montowane są przy wejściu – w... Czytaj dalej
24 sierpnia, 2015
Technologia napędza konwergencję fizycznych i cyfrowych kanałów sprzedaży detalicznej. Sklep przyszłości już oferuje swoim klientom ogromne możliwości korzystania z udogodnień nowoczesnych technologii. Tak szybko jak detaliści definiują wielokanałowe rozwiązania dla sektora detalicznego, tak szybko nowoczesne technologie serwują platformy umożliwiające... Czytaj dalej
20 sierpnia, 2015
Oprócz danych obrazujących ruch klientów, innym podstawowym miernikiem dla detalistów jest konwersja liczona jako procent transakcji sprzedaży w stosunku do liczby wizyt w sklepie. Niestety zbyt często konwersja jest używana niewłaściwie. Konwersja od dekad jest ważnym wskaźnikiem, a jednocześnie modnym... Czytaj dalej
23 kwietnia, 2015
Top 5 Trendów Retail Klienci nowych generacji stają się coraz bardziej wymagający, przez co na stałe zmieniają krajobraz świata sprzedaży. Poniżej kilka trendów, które w RetailNext zostały wyróżnione mianem najważniejszych w roku 2015. 1.Połączenie tradycyjnych i multimedialnych kanałów... Czytaj dalej
9 kwietnia, 2015
W marcu RetailNext opatentował nowe rozwiązanie służące do generowania map kinetycznych poruszających się po sklepie klientów, na podstawie sygnału Wi-Fi. Dzięki nowej metodzie analizy wielu źródeł danych, platforma RetailNext oferuję detalistom dostęp do wielu szczegółowych informacji, które pozwolą lepiej zrozumieć... Czytaj dalej
3 marca, 2015
Orchestra Case Study: Sieć Elkjøp Rozwiązania mobilne Qmatic ilustrują siłę naszej strategii omnichannel. Jesteśmy tam, gdzie są klienci – nawet w ich kieszeniach.” – powiedział Hans Petter Døvre, Format Director sieci Elkjøp. Skandynawska sieć sklepów z branży elektronicznej... Czytaj dalej
20 lutego, 2015
Nowe pomiary w świecie nowoczesnego handlu Świat sprzedaży na przestrzeni ostatnich kilku lat fundamentalnie się zmienił. Potrzebne są nowe podejścia i rozwiązania, które pozwolą na gromadzenie danych dotyczących generacji nowoczesnych kupujących, które robią zakupy w sposób nieznany do tej pory... Czytaj dalej
17 lutego, 2015
Przeciętny konsument luksusowych towarów nie wygląda jak prawdziwa Pani Domu z Beverly Hills Według raportu przeprowadzonego przez agencję Eplison, rozeznania tematu w butikach oraz konsultację z firmą Luxury Institute, prawdziwy klient luksusowych towarów – kupujący wielokrotnie w ciągu roku najdroższe... Czytaj dalej
10 lutego, 2015
W zeszłym miesiącu odbyły się największe targi w świecie sprzedaży, na których zaprezentowani zostali nowi partnerzy RetailNext oraz najnowsze produkty. Coroczne wydarzenie odbyło się w okresie poświątecznym, kiedy przedsiębiorcy szykując się na nowy rok szukają rozwiązań, które pomogą im rozwinąć... Czytaj dalej
26 stycznia, 2015
Sezon świąteczny w sprzedaży detalicznej jest jednym z najgorętszych okresów w całym roku. Nadejście ostatniego kwartału zwiastuje duże zyski, ale też wymaga nastawienia personelu na wiele ponadprogramowych działań związanych ze zwrotami prezentów. Ile razy każdy z nas dostał pod choinkę... Czytaj dalej
15 stycznia, 2015
Walka pomiędzy wielkimi przedsiębiorcami o zaufanie klientów trwa od czasu pojawienia się konkurencyjnego rynku. Tak jak w każdej innej dziedzinie życia, tak i w handlu postępuje swego rodzaju ewolucja. Ewoluują metody pozyskiwania klientów, sposoby na reklamowanie marki i produktów, wykorzystanie... Czytaj dalej
18 grudnia, 2014
Sezon zakupów świątecznych z roku na rok staje się coraz ważniejszym wydarzeniem w świecie sprzedaży. Dzieje się tak zazwyczaj za sprawą kilku czynników, które ważne są nie dla sprzedawców, lecz dla klientów. Co roku analitycy rynku odnajdują nowe przyczyny, dla... Czytaj dalej
26 listopada, 2014
Amerykańska gospodarka od zawsze stanowiła wyznacznik stanu gospodarki światowej – zjawiska ekonomiczne, które trzęsły w przeszłości giełdą w Stanach Zjednoczonych miały zawsze duży wpływ na sytuacje ekonomiczną np. w Europie. Dlatego też tak często przedsiębiorcy i biznesmeni obserwują sytuację ekonomiczną... Czytaj dalej
17 listopada, 2014
Proste aplikacje coraz częściej dostarczają precyzyjnych kalkulacji dotyczących zwrotu inwestycji szczególnie w odniesieniu do trudno mierzalnych aktywności marketingowych. Wielu sprzedawców mówi – „połowa pieniędzy, którą przeznaczyłem na marketing przepadła. Problem w tym, że nie wiem, która połowa”. Czy to zdanie... Czytaj dalej
31 października, 2014
Temat przyciągania klientów do sklepu poprzez interaktywne elementy witryny czy wyposażenia placówki staje się coraz gorętszym tematem w świecie sprzedaży detalicznej. W momencie, w którym klient przychodzi po raz pierwszy do naszego sklepu, ważnym jest, aby zrobić wszystko, aby wrócił... Czytaj dalej
29 października, 2014
Przed nami bardzo gorący okres w świecie sprzedaży – nie tylko zbliża się Wszystkich Świętych i zyskujące na popularności Halloween, ale także zostały niecałe dwa miesiące do Świąt Bożego Narodzenia. Na sam koniec czeka nas również Sylwester – i to... Czytaj dalej