Pomimo rosnącej popularności nowych kanałów dystrybucji takich jak bankowość internetowa i mobilna, nadal wiele osób preferuje indywidualną obsługę, bezpośrednio w oddziale banku. Pokazuje to, jak ważne z punktu widzenia sprzedaży jest spotkanie „twarzą w twarz” oraz budowanie silnych, trwałych i indywidualnych relacji z klientami.
Nasze systemy będą Ci również pomocne w uprawianiu cross-sellingu i up-sellingu dodatkowych usług i produktów. W ramach koncepcji aktywnego oczekiwania, narzędzia takie jak Context Marketing pozwolą na przekazanie treści informacyjno-reklamowych, a tym samym umilą czas oczekującym klientom. Banki na świecie nadal inwestują w nowoczesne rozwiązania Customer Journey Managemnt oferowane prze Qmatic, gwarantujące klientom pełną elastyczność i płynne przejście z trybu obsługi online do obsługi fizycznej w oddziale. iFlow pomoże Ci podnieść poprzeczkę w zakresie obsługi klienta. Co więcej, przyniesie wymierne korzyści na wielu płaszczyznach funkcjonowania Twojego banku. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą. Skontaktuj się z nami.
Wykorzystanie systemu Customer Journey Management ułatwi Ci nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem i umożliwi optymalne dopasowanie kwalifikacji pracownika obsługi do oczekiwań klienta.