Uciążliwe stanie w kolejce zmieniło się na przestrzeni lat i dzięki błyskawicznemu rozwojowi technologii nadal ulega zmianie.
Qmatic był inicjatorem tych zmian w skali światowej, a my w Polsce, kontynuujemy ten sukces, jako iFlow.
Począwszy od koncepcji kolejki liniowej, do kolejki wirtualnej która dzięki technologii pozostawia nam swobodę oczekiwania na obsługę.
Jedną z podstawowych przyczyn dla których klienci wychodzą ze sklepu, nie dokonując zakupu są właśnie kolejki.
Oferujemy innowacyjne rozwiązania, pozwalające klientom przemieszczać się swobodnie po powierzchni sklepu w sytuacjach, kiedy trzeba poczekać na płatność w kasie lub rozmowę z doradcą klienta. Głosowe przywołanie klienta typu „stanowisko numer 3”, wydanie biletu, który wskazuje na miejsce klienta w kolejce, ekrany i monitory prezentujące treści informacyjne i reklamowe, to przykłady stosowane przez nas od lat. Dzisiaj oferujemy rozwiązanie, które daje jeszcze więcej… Mobile Ticket – idealne rozwiązanie dla handlu detalicznego.
Od blisko 30 lat służymy swoim doświadczeniem w zakresie poprawy jakości obsługi klientów. Dostarczamy jednocześnie informacje, które wspierają działania na rzecz poprawy efektywności operacyjnej i wzrostu zyskowności sklepów.
Mając świadomość dynamiki zmian w zachowaniach klientów, aktualizujemy funkcjonalność naszych systemów, dzięki czemu oferowane przez iFlow rozwiązania pozostają innowacyjne. Ale to nie wszystko:
Posiadamy wiedzę opartą na obserwacji zachowań konsumenckich
Jeśli chcesz podnieść poziom satysfakcji klientów oraz zadowolenie personelu, skontaktuj się z nami już dzisiaj.
Dzisiaj, kiedy klienci mogą kupować zarówno przez internet, przy użyciu telefonu komórkowego, jak i w fizycznym sklepie, staramy się łączyć te światy, aby doświadczenie klientów było pozytywne w każdej sytuacji.
Lojalność wobec marki i inne dodatkowe korzyści płyną z wiedzy o tym, jak sprostać potrzebom klientów, zanim jeszcze trafią do twojego sklepu