Skontaktuj się z nami: +48 22 862 45 88 iflow@iflow.pl
Podróż klienta

Produkty

Jako jedyny certyfikowany partner Qmatic w Polsce, dostarczamy i wdrażamy systemy kolejkowe, znane ze swojej niezawodności i trwałości eksploatacyjnej.

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dlatego nasze produkty są szyte na miarę potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Oferowane przez nas systemy kolejkowe spełnią wymagania zarówno małych, kilkustanowiskowych punktów obsługi, jak i dużych sieci oddziałów z setkami użytkowników, w których zarządzanie podróżą klienta odbywa się w sposób centralny.

Oprogramowanie

Qmatic Orchestra

Qmatic Orchestra

Qmatic Orchestra jest to najwyższej klasy w pełni skalowalne oprogramowanie zarządzania podróżą klienta przystosowane do szybkiej oraz łatwej adaptacji i konfiguracji. Doskonale sprawdza się w pojedynczych lokalizacjach, jak i w sieci oddziałów z jednym centralnym serwerem aplikacji. Struktura systemu oparta jest na aplikacji działającej wyłącznie w środowisku webowym. Wszelkie prace związane z konfiguracją, zarządzaniem i eksploatacją systemu realizowane są za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Ogranicza to koszty związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu oraz pozwala na pracę w systemie w dowolnym miejscu w dowolnym czasie.

Korzyści, jakie daje Qmatic Orchestra:

  • Centralna administracja: niższe koszty operacyjne (utrzymanie w ruchu, konserwacja)
  • Komunikacja poprzez LAN/WAN
  • Możliwość wykorzystania serwerów wirtualnych i architektury 64-bitowej
  • Zapis wszystkich danych w jednym miejscu (centralna baza danych operacyjnych i statystycznych systemu)
  • Uproszczona i ujednolicona standaryzacja procedur i sposobu obsługi klientów w całej sieci oddziałów, jednolite reguły biznesowe
  • Prosty benchmark oddziałów (osiągi, wyniki pracowników, identyfikacja najlepszych praktyk)
  • Prosta adaptacja – każdy oddział może funkcjonować z uwzględnieniem lokalnych potrzeb i wymagań
  • Możliwość grupowania oddziałów, np. ze względu na wielkość czy lokalizację
  • Logowanie do systemu za pomocą LDAP
  • Centralny system licencjonowania

Orchestra zarządza całą podróżą klienta

Zadbaj o swoich klientów już przed ich przybyciem do Twojego punku obsługi. Orchestra 7 oferuje zarówno rezerwację terminu online, jak i mobilny bilet.

Twój klient po przybyciu do punktu obsługi może zdecydować, czy potwierdzić swoją obecność za pośrednictwem samoobsługowego kiosku Intro 17, czy skorzystać z pomocy recepcji. Na koniec, gdy wizyta się skończy, Orchestra 7 pozwala także poprosić Twoich klientów o opinię, abyś mógł dowiedzieć się więcej i w razie potrzeby pozostać z nimi w kontakcie.

orchestra-qmatic-iflow

Rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb. Pełna elastyczność.

Dzięki modułowej strukturze licencji, Orchestra 7 może być łatwo dostosowana do twoich konkretnych potrzeb, zarówno pod względem funkcjonalności, liczby oddziałów, jak i liczby użytkowników.

Dostosuj pakiet funkcjonalności do Twoich potrzeb

W każdym z poniższych obszarów Twojego rozwiązania służącego do Zarządzania Podróżą Klientów, masz do wyboru moduły, dzięki którym podróż klienta w Twoich punktach obsługi będzie pozytywnym doświadczeniem.

Komunikacja

Podróż Twojego klienta zaczyna się od pierwszej interakcji. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt mobilny, tekstowy czy cyfrowy, możemy Ci pomóc kreować pozytywne doświadczenie klientów.

Powiadomienia personelu

Zwiększ produktywność personelu, mając informacje na wyciągnięcie ręki, które ułatwiają doskonałą obsługę klienta.

Powiadomienia klienta

Spełniaj oczekiwania klientów, informując ich na każdym etapie podróży.

SMS

Komunikuj się z klientami za pomocą tekstu, aby zapewnić bezproblemową obsługę.

Komunikaty głosowe

Informuj swoich klientów na bieżąco o aktualnym stanie sytuacji lub zaproszeniu do obsługi.

Wyświetlacze multimedialne

Zaprezentuj aktualne wiadomości i odpowiedni przekaz marketingowy.

Digital Signage

Twórz i dystrybuuj adekwatny przekaz marketingowy, który informuje i angażuje klientów.

Marketing kontekstowy

Projektuj lepiej dostosowane, spersonalizowane interakcje, korzystając ze znajomości potrzeb i preferencji Twoich klientów.

Bilety mobilne

Pozwól swoim klientom wirtualnie ustawiać się w kolejce za pomocą telefonu, aby mieli jeszcze większe poczucie komfortu i swobody.

Zbiór danych

Stale poprawiaj zaangażowanie klientów i pracowników analizując gromadzone przez system informacje zwrotne.

Wyniki transakcji

Monitoruj transakcje, personel i procesy w celu zwiększenia wydajności.

Badanie opinii klientów SaaS

Użyj ankiet online, aby uzyskać wgląd w doświadczenia klientów. Nasza usługa Customer Feedback obsługuje wiele rodzajów pytań, łącznie z uzupełniającymi pytaniami warunkowymi.

Opinia klientów oddziału

Zbieraj opinie od klientów, którzy znajdują się w Twojej fizycznej lokalizacji.

Obsługa

Podnieś poziom wydajności na każdym kroku podróży klienta. Dobierz w każdej sytuacji odpowiednich pracowników, z kompetencjami adekwatnymi do potrzeb Twoich klientów.

Terminal stanowiskowy

Usprawnij proces obsługi informując klienta o kolejnych krokach od chwili wejścia do oddziału.

Stanowisko recepcji

Ułatwij klientom szybką rejestrację w recepcji przy pomocy dobrze poinformowanego personelu.

Infrastruktura

Pozyskaj całkowitą kontrolę nad doświadczeniem klienta z jednego miejsca. Zarządzaj systemem z centralnego serwera, aby zawsze mieć pewność, co do gotowości pracy.

Monitorowanie sprzętu

Monitoruj swoją platformę z centralnej lokalizacji, aby wiedzieć, że cały sprzęt działa poprawnie.

Audyt

Rejestruj i raportuj wszystkie działania użytkownika i zmiany konfiguracji dokonane w systemie.

Edytor powierzchni

Zarządzaj cyfrowymi wyświetlaczami w wielu lokalizacjach za pomocą prawdziwego webowego interfejsu typu „to, co widzisz – to otrzymasz”.

LDAP

Udziel określonych uprawnień użytkownikom, umożliwiając dostęp tylko do potrzebnych informacji.

Ecosystem

Zmaksymalizuj wartość swojej inwestycji dzięki elastycznej integracji z systemami zewnętrznymi. Wymieniaj bezproblemowo informacje między istniejącymi systemami biznesowymi, urządzeniami i użytkownikami.

HL7

Spełniaj międzynarodowe standardy przesyłania danych klinicznych i administracyjnych między aplikacjami używanymi przez różnych dostawców rozwiązań dla opieki zdrowotnej.

WFM

Sięgnij po dane z systemu zarządzania zasobami pracowniczymi, aby jeszcze bardziej zoptymalizować wydajność.

Punkt wejścia

Kontroluj proces obsługi począwszy od pierwszej interakcji i zbieraj dane od samego początku podróży klienta.

Punkt Obsługi

Obserwuj proces i zaangażowanie klienta, niezależnie od tego, czy jest to obsługa twarzą w twarz, czy też interakcja klienta w ramach samoobsługi.

Digital Signage

Połącz się z Twoimi rozwiązaniami digital signage, aby stworzyć kompletny ekosystem.

Business intelligence

Wybierz dane, które gwarantują Ci elastyczność w zarządzaniu. Od analizy danych w czasie rzeczywistym, po dane historyczne – dostosuj swoje dashboardy tak, aby jak najskuteczniej wpływać na bieżący stan obsługi w Twoich placówkach.

Standardowe raporty

Zautomatyzowane raporty zawierają najważniejsze dane biznesowe, trendy i wyjątki.

Raporty niestandardowe

Dostosuj raporty do analiz, aby uzyskać wgląd i informacje potrzebne do prowadzenia Twojego biznesu.

Dashboard

Zyskaj dostęp, w czasie rzeczywistym do widoku informacji przydatnych do szybkiej oceny sytuacji i skutecznego zarządzania.

iFlow-system-rezerwacji-wizyt

System rezerwacji wizyt

Online 24/7

 

Pozwól swoim klientom zarezerwować wizytę online i płynnie przejść od check-in’u do obsługi

Spersonalizowany interfejs prowadzi klienta przez proces rezerwacji wizyty online. Planowanie wizyt w trybie online daje klientom większą swobodę oraz możliwość lepszego przygotowania się do obsługi. Dzięki temu cały proces przebiega sprawnie z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Klienci mogą w każdym momencie sprawdzić dostępne terminy, zarezerwować wizytę, zmienić jej termin lub anulować umówioną wizytę.

Orchestra posiada własny moduł rezerwacji wizyt, ale może również współpracować z rozwiązaniami stron trzecich. Planowanie wizyt pozwala twojej organizacji na przygotowanie stosownych zasobów do efektywnej obsługi z uwzględnieniem zarówno liczby klientów, jak i ich indywidualnych potrzeb.

System rezerwacji wizyt przynosi konkretne korzyści, zarówno Twoim klientom, jak i Twojej organizacji:

  • Oszczędzasz czas swoich klientów
  • Oferujesz zdecydowanie wyższą jakość obsługi
  • Efektywnie wykorzystujesz swoje zasoby
  • Twój personel pracuje w bardziej komfortowych warunkach
  • Rośnie skuteczność obsługi i sprzedaży
  • Doświadczenie klienta jest pozytywne na każdym etapie kontaktu z Twoją marką

Dobrze funkcjonujący proces obsługi, począwszy od możliwości umówienia wizyty w Twoim punkcie obsługi lub sprzedaży, to gwarancja pozytywnego doświadczenia klienta z interakcji z Twoja marką; doświadczenia, które decyduje o jego lojalności.

Produkty

Aplikacje mobilne Qmatic

Aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek usług. Połowa ruchu w polskim intrenecie odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych. Zmiany, jakie niesie za sobą postęp technologiczny stają się zauważalne we wszystkich obszarach życia, również wszędzie tam, gdzie dochodzi do spotkań ludzi i obsługi bezpośredniej.

Qmatic bardzo szybko dostosował swoje rozwiązania do aktualnych potrzeb i oczekiwań klientów. Jako pierwszy na świecie producent systemów kolejkowych lub szerzej systemów zarządzania podróżą klientów, udostępnił szereg aplikacji mobilnych. Dedykowane aplikacje mobilne Qmatic pozwalają kreować spersonalizowany model obsługi. Oszczędzają czas, decydują o szybkości i skuteczności obsługi bezpośredniej.

Nowoczesne rozwiązania mobilne Qmatic gwarantują płynność procesu obsługi, począwszy od pierwszego kontaktu online, do fizycznej obsługi face to face.

Aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek usług. Połowa ruchu w polskim intrenecie odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych. Zmiany, jakie niesie za sobą postęp technologiczny stają się zauważalne we wszystkich obszarach życia, również wszędzie tam, gdzie dochodzi do spotkań ludzi i obsługi bezpośredniej.

Qmatic bardzo szybko dostosował swoje rozwiązania do aktualnych potrzeb i oczekiwań klientów. Jako pierwszy na świecie producent systemów kolejkowych lub szerzej systemów zarządzania podróżą klientów, udostępnił szereg aplikacji mobilnych. Dedykowane aplikacje mobilne Qmatic pozwalają kreować spersonalizowany model obsługi. Oszczędzają czas, decydują o szybkości i skuteczności obsługi bezpośredniej.

Nowoczesne rozwiązania mobilne Qmatic gwarantują płynność procesu obsługi, począwszy od pierwszego kontaktu online, do fizycznej obsługi face to face.

Produkty
Bilet Mobilny Mobile Ticket
Produkty
https://fast.wistia.net/embed/iframe/vqqkrprwql

Mobile Ticket

Wolność, swoboda i wygoda

Bilet Mobilny umożliwia klientom pobranie biletu z systemu Qmatic przed przybyciem do punktu obsługi. Klientom znajdującym się w oddziale umożliwia pobranie biletu na telefon, dając im swobodę poruszania się, przy jednoczesnym monitorowaniu swojej pozycji w kolejce do obsługi.

Klienci mogą uzyskać bilet mobilny na kilka sposobów:

  • Poprzez stronę internetową. Przed pobraniem biletu, klient otrzyma informację o pobliskich oddziałach i realizowanych przez nie usługach oraz liczbie osób oczekujących w kolejce.
  • W formie wiadomości SMS zawierającej link do biletu mobilnego. Wiadomość SMS może zostać wysłana przez pracownika obsługi lub automatycznie po wprowadzeniu przez klienta numeru telefonu na planszy kiosku samoobsługowego systemu Qmatic znajdującym się w punkcie obsługi.
  • W postaci QR kodu do zeskanowania przez klientów przybyłych do punktu obsługi, dzięki czemu nie muszą oni podawać swoich danych (takich jak numer telefonu).
  • W postaci QR kodu drukowanego na bilecie. Bilet mobilny generowany jest poprzez zeskanowanie QR kodu na pobranym z automatu biletowego bilecie, dzięki czemu klient może monitorować swoje miejsce w kolejce z poziomu telefonu komórkowego.

Mobile Ticket komunikuje się z oprogramowaniem Orchestra za pośrednictwem API Gateway, co daje gwarancję kontrolowanej i bezpiecznej komunikacji.

Spotlight Digital Signage

Spotlight

Skuteczna komunikacja z Twoimi klientami

Spotlight to mobilny odtwarzacz multimedialny do dystrybucji przekazu marketingowego, komunikatów i grafiki, wraz z informacją o stanie kolejki z systemu Qmatic. Spotlight został opracowany z myślą o dostarczeniu klientom informacji o statusie kolejki, z możliwością jednoczesnej dystrybucji treści marketingowych w celu uzyskania maksymalnie opłacalnego efektu.

Jest to aplikacja Androidowa pozwalająca na wyświetlanie informacji o stanie kolejki na monitorach TV lub profesjonalnych wyświetlaczach. Spotlight może odtwarzać informacje na wyświetlaczach stanowiskowych funkcjonujących na bazie monitorów LCD.

Spotlight

  • Może być dodany do istniejącego systemu lub zainstalowany w nowym systemie
  • Łatwy w konfiguracji i utrzymaniu za pomocą Spotlight Admin, który pozwala na administrowanie wieloma aplikacjami Spotlight bezprzewodowo i jednocześnie, w tym wypychanie konfiguracji i testowanie systemu
  • Zawiera mechanizmy zabezpieczające przed awarią sieci Jest integrowalny z Qmatic Orchestra, aby wyświetlać tekst, obrazy, dźwięki, widżety, wiadomości marketingowe i informacje o stanie kolejki
  • Jest integrowalny z Qmatic Solo do wyświetlania treści multimedialnych
  • Wspiera bezpieczny dostęp przez sieci publiczne za pośrednictwem protokołu SSL i dodatkowych mechanizmów uwierzytelniania
  • Uruchamia się automatycznie z każdym urządzeniem
  • Działa na dowolnym urządzeniu z systemem Android w wersji 4.2 lub nowszej, w tym odtwarzaczach multimedialnych z systemem Android, telewizorach z wbudowanym systemem Android i tabletach
  • Działa jako wyświetlacz główny, informacyjny i wyświetlaczach stanowiskowy
Meet-and-greet Nawigator

Qmatic Concierge

Meet-and-Greet w rękach Twojego mobilengo personelu

Qmatic Concierge jest responsywną aplikacją przeznaczoną na tablety nawigatorów, a więc osób witających klientów bezpośrednio po wejściu do Twojej placówki.Aplikacja Concierge umożliwia wykonanie podstawowych czynności poprzedzających obsługę, takich jak:

  • identyfikacja i rozpoznanie potrzeb klienta
  • utworzenie biletu do właściwego doradcy
  • potwierdzenie umówionej wizyty lub jej edycja
  • powiadomienie doradcy
  • ankietowanie klienta
Iflow
Mobile Connect

Mobile Connect

Mobilny asystent obsługi dla Twojego personelu.

Zrób pozytywne pierwsze wrażenie na kliencie zapewniając wysoką jakość obsługi z nową aplikacją Qmatic.

W zasięgu rąk Twojego zespołu znajdą się informacje, które sprawią, iż Twój personel stanie się bardziej wydajny i efektywny w obsłudze klientów. Zarządzaj umówionymi spotkaniami i otrzymuj informacje o nowo przybyłych klientach na swój telefon.

Mobile Connect jest biznesową aplikacją Qmatic na urządzenia mobilne. Dzięki niej pracownicy mogą rozpocząć obsługę klientów w strefie oczekiwania witając ich i zapraszając do właściwego stanowiska. Sprawi to, że każdy z klientów poczuje się wyjątkowo i z przyjemnością powróci w przyszłości. Aplikacja Mobile Connect dostępna jest dla systemów iOS oraz Android.

Aplikacja do badania satysfakcji klientów

Customer Feedback

Pytaj klientów o ich zdanie, bezpośrednio po obsłudze

Dzięki temu rozwiązaniu możesz w łatwy i przejrzysty sposób mierzyć doświadczenia klientów oraz porównywać je z danymi, zebranymi podczas ich odwiedzin. Klient jest zachęcany do udziału w badaniu za pośrednictwem wiadomości SMS lub maila, zawierających link do ankiety lub bezpośrednio po zakończeniu wizyty w Mobile Ticket.

Taki sposób przekazywania opinii sprawia, że klienci czują się bezpiecznie oraz spokojnie, ponieważ mogą wypełnić ankietę, kiedy chcą i gdzie chcą.

Dysponując wystarczającą ilością danych, będziesz mógł podjąć odpowiednie kroki, aby poprawić ogólne doświadczenia klientów i sprawić, aby czuli, że ktoś liczy się z ich zdaniem.

Qmatic Show

Rozwiązanie digital signage dedykowane do współpracy z Samsung Smart TV

Prosta w konfiguracji, opłacalna aplikacja Qmatic Show jest przeznaczona do dystrybucji informacji z system kolejkowego oraz przekazu marketingowego na monitorach Samsung.

Aplikacja jest nieodpłatna i dostosowana do pracy z serią profesjonalnych monitorów Samsung. Qmatic Show wyświetla:

  • live TV
  • wideo
  • treści z context marketing (Qmatic Orchestra)
  • zdjęcia i grafikę
  • przywoływane numery klientów
  • informacje dotyczące obsługi: stanowisko/miejsce/personel

Więcej o oferowanych przez iFLOW systemach

qmaticsolo

Qmatic Solo

Oprogramowanie Qmatic Solo stworzone zostało z myślą o mniejszych punktach obsługi zarządzanych lokalnie. Charakterystyczną cechą systemów kolejkowych Solo jest to, że nie wymagają one serwera aplikacji. Urządzeniem sterującym systemem oraz pracą wszystkich jego elementów tj. terminali stanowiskowych sprzętowych lub software’owych, wyświetlaczy, dodatkowych drukarek biletów jest automat biletowy. Solo umożliwia użytkownikowi dostęp do informacji systemowych z dowolnego komputera w sieci. Dla potrzeb osób lokalnie nadzorujących obsługę klientów, dostępne są bieżące informacje systemowe wspierające zarządzanie. Dodatkową funkcjonalnością systemu Solo jest moduł rezerwacji wizyt przez internet oraz raporty statystyczne.

Urządzenia

automat biletowy niezawodny qmatic

Qmatic Intro 17

Qmatic Intro 17 cechuje nowoczesny i elegancki design. Intro 17 stosowany jest, jako interaktywny kiosk biletowy w systemach obsługi klientów Qmatic Orchestra i Solo.

Jego podstawową funkcją jest przedstawienie klientom dostępnych grup usług i wydanie biletu do wybranego przez klienta rodzaju usługi.

Automat Intro 17 ma wbudowany monitor dotykowy LCD o przekątnej ekranu 17’’.

Umożliwia on projektowanie wielopoziomowych, czytelnych i zrozumiałych dla klienta plansz.

Przy pomocy Intro 17:

  • klient zgłasza swoje wejście do punktu obsługi
  • identyfikuje się odczytując swoją kartę lub wprowadzając odpowiednie dane
  • dokonuje wyboru sprawy, jaką chce załatwić
  • lub potwierdza przybycie na umówioną wcześniej wizytę
niezawodne automaty biletowe qmatic

Wydruk biletu następuje po dotknięciu pola z wybranym opisem. Zamiast tradycyjnego drukowanego biletu, klient może również wybrać Bilet Mobilny, który będzie dostępny na jego telefonie komórkowym bez konieczności korzystania z dedykowanej aplikacji.

Opcjonalnie Intro 17 może być wyposażony w czytnik kart służący do identyfikacji klientów.

Intro 17 może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.

Nowy automat biletowy Qmatic Intro 8

Qmatic Intro 8

Qmatic Intro 8 jest niewielkich rozmiarów automatem biletowym z dotykowym wyświetlaczem LCD o przekątnej ekranu 8’’. Umożliwia on projektowanie wielopoziomowych, czytelnych i zrozumiałych dla klienta plansz. Wbudowana sieciowa drukarka biletów może drukować informacje w dowolnym języku. Wydruk biletu następuje po dotknięciu pola z wybranym opisem.

Intro 8 drugiej generacji, to więcej niż drukarka biletów:

  • Dwurdzeniowy moduł NXP i.MX6.
  • Wsparcie dla rozproszonego trybu pracy – HUB w systemie Orchestra
  • 8-calowy kolorowy LED LCD, o wysokiej responsywności, z projekcyjnym pojemnościowym ekranem dotykowym
  • Wsparcie komunikacji HTTPS i SSL
  • Wsparcie dla czytnika kart
  • Ethernet – wymagany tylko jeden adres IP
  • Może dostarczać dane do wyświetlaczy LED, Choral itp.
  • Wbudowana funkcja GW (brama)
  • Oparty na systemie Linux
  • Wbudowana przeglądarka internetowa
  • Wsparcie dla wszystkich języków

Intro 8 może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.

Produkty

Qmatic Intro 5

Qmatic Intro 5 jest niewielkich rozmiarów automatem biletowym łączącym w sobie ekran z pięcioma mechanicznymi przyciskami. Zaletą tego modelu automatu są łatwo konfigurowalne nazwy przycisków na wymogi zamawiającego. Automat pozwala na konfigurację maksymalnie do pięciu grup usług (kolejek). Podświetlane przyciski przyczyniają się do dobrej widoczności w jasnym otoczeniu. Wydruk biletu następuje po naciśnięciu przycisku z wybranym opisem.

Podobnie, jak Intro 8, Intro 5 może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.

wyświetlacze cena sklepy

Wyświetlacze stanowiskowe

Wyświetlacze stanowiskowe montowane są bezpośrednio nad stanowiskami lub pokojami obsługi. Wyświetlają one numery biletów aktualnie obsługiwanych klientów. Mogę one przyjmować różne rozmiary, w zależności od potrzeb klienta oraz wybranej technologii wykonania (LED, LCD).

wyświetlacze i monitory polska

Wyświetlacze główne

Wyświetlacze główne służą do informowania klientów o ostatnio przywołanych numerach biletów. Mogę one przyjmować różne rozmiary, w zależności od potrzeb klienta oraz wybranej technologii wykonania (LED, LCD). Najczęściej stosowane są wyświetlacze LCD na bazie telewizorów lub profesjonalnych monitorów wielkoformatowych. Do zarządzania treścią wyświetlaną na wyświetlaczu głównym wymagane jest podłączenia komputera typu player.

oprogramowanie qmatic

Terminale programowe

Terminale stanowiskowe programowe uruchamiane są na komputerach znajdujących się na stanowiskach obsługi. Umożliwiają one:

  • przywołanie klienta
  • przesłanie klienta do innego stanowiska obsługi
  • parkowanie klienta
  • zamknięcie stanowiska
  • wybór stanowiska i profilu obsługi
  • wybranie i przywołanie dowolnego numeru klienta z listy osób oczekujących
  • dystrybucję informacji systemowych wewnątrz punktu obsługi
Qmatic – system kolejkowy

Terminale sprzętowe

Terminale stanowiskowe sprzętowe posiadają zbliżoną funkcjonalność do terminali programowych. Stosowane są w systemach, w których stanowiska obsługi nie są wyposażone w komputery lub nie ma możliwości zainstalowania aplikacji terminala programowego na komputerach użytkownika np. ze względu na wewnętrzne przepisy dotyczące bezpieczeństwa.

Rolki biletowe Qmatic

Produkty

Oryginalne rolki biletowe Qmatic

Rolki Qmatic produkowane są z papieru termicznego, gwarantującego szybki druk o najwyższej jakości. Jest to specjalnie opracowany i produkowany dla Qmatic rodzaj papieru termicznego.

Wysoka jakość papieru i odpowiednie właściwości pozwalające uzyskać optymalny druk przy ściśle określonej temperaturze są bardzo ważnymi czynnikami decydującymi zarówno o jakości druku, jak i trwałości i niezawodności pracy głowicy drukującej.

Produkty

W ofercie posiadamy dwa rodzaje rolek biletowych do systemu Qmatic:

  • Rolka biletowa Qmatic (3 000 biletów na rolce)
    rozmiar: 62x60mm, 12 rolek/karton
    Do automatów biletowych typu BP
  • Rolka biletowa Qmatic (2 000 biletów na rolce)
    rozmiar: 60x60mm, 24 rolek/karton
    Do automatów biletowych typu INTRO, VISION, TP

Zamów rolki biletowe