Jako jedyny certyfikowany partner Qmatic w Polsce, dostarczamy i wdrażamy systemy kolejkowe, znane ze swojej niezawodności i trwałości eksploatacyjnej.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dlatego nasze produkty są szyte na miarę potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Oferowane przez nas systemy kolejkowe spełnią wymagania zarówno małych, kilkustanowiskowych punktów obsługi, jak i dużych sieci oddziałów z setkami użytkowników, w których zarządzanie podróżą klienta odbywa się w sposób centralny.
Oprogramowanie
Qmatic Orchestra jest to najwyższej klasy w pełni skalowalne oprogramowanie zarządzania podróżą klienta przystosowane do szybkiej oraz łatwej adaptacji i konfiguracji. Doskonale sprawdza się w pojedynczych lokalizacjach, jak i w sieci oddziałów z jednym centralnym serwerem aplikacji. Struktura systemu oparta jest na aplikacji działającej wyłącznie w środowisku webowym. Wszelkie prace związane z konfiguracją, zarządzaniem i eksploatacją systemu realizowane są za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Ogranicza to koszty związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu oraz pozwala na pracę w systemie w dowolnym miejscu w dowolnym czasie.
Zadbaj o swoich klientów już przed ich przybyciem do Twojego punku obsługi. Orchestra 7 oferuje zarówno rezerwację terminu online, jak i mobilny bilet.
Twój klient po przybyciu do punktu obsługi może zdecydować, czy potwierdzić swoją obecność za pośrednictwem samoobsługowego kiosku Intro 17, czy skorzystać z pomocy recepcji. Na koniec, gdy wizyta się skończy, Orchestra 7 pozwala także poprosić Twoich klientów o opinię, abyś mógł dowiedzieć się więcej i w razie potrzeby pozostać z nimi w kontakcie.
Dzięki modułowej strukturze licencji, Orchestra 7 może być łatwo dostosowana do twoich konkretnych potrzeb, zarówno pod względem funkcjonalności, liczby oddziałów, jak i liczby użytkowników.
W każdym z poniższych obszarów Twojego rozwiązania służącego do Zarządzania Podróżą Klientów, masz do wyboru moduły, dzięki którym podróż klienta w Twoich punktach obsługi będzie pozytywnym doświadczeniem.
Komunikacja
Zwiększ produktywność personelu, mając informacje na wyciągnięcie ręki, które ułatwiają doskonałą obsługę klienta.
Spełniaj oczekiwania klientów, informując ich na każdym etapie podróży.
Komunikuj się z klientami za pomocą tekstu, aby zapewnić bezproblemową obsługę.
Informuj swoich klientów na bieżąco o aktualnym stanie sytuacji lub zaproszeniu do obsługi.
Zaprezentuj aktualne wiadomości i odpowiedni przekaz marketingowy.
Twórz i dystrybuuj adekwatny przekaz marketingowy, który informuje i angażuje klientów.
Projektuj lepiej dostosowane, spersonalizowane interakcje, korzystając ze znajomości potrzeb i preferencji Twoich klientów.
Pozwól swoim klientom wirtualnie ustawiać się w kolejce za pomocą telefonu, aby mieli jeszcze większe poczucie komfortu i swobody.
Zbiór danych
Monitoruj transakcje, personel i procesy w celu zwiększenia wydajności.
Użyj ankiet online, aby uzyskać wgląd w doświadczenia klientów. Nasza usługa Customer Feedback obsługuje wiele rodzajów pytań, łącznie z uzupełniającymi pytaniami warunkowymi.
Zbieraj opinie od klientów, którzy znajdują się w Twojej fizycznej lokalizacji.
Obsługa
Usprawnij proces obsługi informując klienta o kolejnych krokach od chwili wejścia do oddziału.
Ułatwij klientom szybką rejestrację w recepcji przy pomocy dobrze poinformowanego personelu.
Infrastruktura
Monitoruj swoją platformę z centralnej lokalizacji, aby wiedzieć, że cały sprzęt działa poprawnie.
Rejestruj i raportuj wszystkie działania użytkownika i zmiany konfiguracji dokonane w systemie.
Zarządzaj cyfrowymi wyświetlaczami w wielu lokalizacjach za pomocą prawdziwego webowego interfejsu typu „to, co widzisz – to otrzymasz”.
Udziel określonych uprawnień użytkownikom, umożliwiając dostęp tylko do potrzebnych informacji.
Ecosystem
Spełniaj międzynarodowe standardy przesyłania danych klinicznych i administracyjnych między aplikacjami używanymi przez różnych dostawców rozwiązań dla opieki zdrowotnej.
Sięgnij po dane z systemu zarządzania zasobami pracowniczymi, aby jeszcze bardziej zoptymalizować wydajność.
Kontroluj proces obsługi począwszy od pierwszej interakcji i zbieraj dane od samego początku podróży klienta.
Obserwuj proces i zaangażowanie klienta, niezależnie od tego, czy jest to obsługa twarzą w twarz, czy też interakcja klienta w ramach samoobsługi.
Połącz się z Twoimi rozwiązaniami digital signage, aby stworzyć kompletny ekosystem.
Business intelligence
Zautomatyzowane raporty zawierają najważniejsze dane biznesowe, trendy i wyjątki.
Dostosuj raporty do analiz, aby uzyskać wgląd i informacje potrzebne do prowadzenia Twojego biznesu.
Zyskaj dostęp, w czasie rzeczywistym do widoku informacji przydatnych do szybkiej oceny sytuacji i skutecznego zarządzania.
Spersonalizowany interfejs prowadzi klienta przez proces rezerwacji wizyty online. Planowanie wizyt w trybie online daje klientom większą swobodę oraz możliwość lepszego przygotowania się do obsługi. Dzięki temu cały proces przebiega sprawnie z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Klienci mogą w każdym momencie sprawdzić dostępne terminy, zarezerwować wizytę, zmienić jej termin lub anulować umówioną wizytę.
Orchestra posiada własny moduł rezerwacji wizyt, ale może również współpracować z rozwiązaniami stron trzecich. Planowanie wizyt pozwala twojej organizacji na przygotowanie stosownych zasobów do efektywnej obsługi z uwzględnieniem zarówno liczby klientów, jak i ich indywidualnych potrzeb.
System rezerwacji wizyt przynosi konkretne korzyści, zarówno Twoim klientom, jak i Twojej organizacji:
Dobrze funkcjonujący proces obsługi, począwszy od możliwości umówienia wizyty w Twoim punkcie obsługi lub sprzedaży, to gwarancja pozytywnego doświadczenia klienta z interakcji z Twoja marką; doświadczenia, które decyduje o jego lojalności.
Aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek usług. Połowa ruchu w polskim intrenecie odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych. Zmiany, jakie niesie za sobą postęp technologiczny stają się zauważalne we wszystkich obszarach życia, również wszędzie tam, gdzie dochodzi do spotkań ludzi i obsługi bezpośredniej.
Qmatic bardzo szybko dostosował swoje rozwiązania do aktualnych potrzeb i oczekiwań klientów. Jako pierwszy na świecie producent systemów kolejkowych lub szerzej systemów zarządzania podróżą klientów, udostępnił szereg aplikacji mobilnych. Dedykowane aplikacje mobilne Qmatic pozwalają kreować spersonalizowany model obsługi. Oszczędzają czas, decydują o szybkości i skuteczności obsługi bezpośredniej.
Nowoczesne rozwiązania mobilne Qmatic gwarantują płynność procesu obsługi, począwszy od pierwszego kontaktu online, do fizycznej obsługi face to face.
Aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek usług. Połowa ruchu w polskim intrenecie odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych. Zmiany, jakie niesie za sobą postęp technologiczny stają się zauważalne we wszystkich obszarach życia, również wszędzie tam, gdzie dochodzi do spotkań ludzi i obsługi bezpośredniej.
Qmatic bardzo szybko dostosował swoje rozwiązania do aktualnych potrzeb i oczekiwań klientów. Jako pierwszy na świecie producent systemów kolejkowych lub szerzej systemów zarządzania podróżą klientów, udostępnił szereg aplikacji mobilnych. Dedykowane aplikacje mobilne Qmatic pozwalają kreować spersonalizowany model obsługi. Oszczędzają czas, decydują o szybkości i skuteczności obsługi bezpośredniej.
Nowoczesne rozwiązania mobilne Qmatic gwarantują płynność procesu obsługi, począwszy od pierwszego kontaktu online, do fizycznej obsługi face to face.
Bilet Mobilny umożliwia klientom pobranie biletu z systemu Qmatic przed przybyciem do punktu obsługi. Klientom znajdującym się w oddziale umożliwia pobranie biletu na telefon, dając im swobodę poruszania się, przy jednoczesnym monitorowaniu swojej pozycji w kolejce do obsługi.
Klienci mogą uzyskać bilet mobilny na kilka sposobów:
Mobile Ticket komunikuje się z oprogramowaniem Orchestra za pośrednictwem API Gateway, co daje gwarancję kontrolowanej i bezpiecznej komunikacji.
Spotlight to mobilny odtwarzacz multimedialny do dystrybucji przekazu marketingowego, komunikatów i grafiki, wraz z informacją o stanie kolejki z systemu Qmatic. Spotlight został opracowany z myślą o dostarczeniu klientom informacji o statusie kolejki, z możliwością jednoczesnej dystrybucji treści marketingowych w celu uzyskania maksymalnie opłacalnego efektu.
Jest to aplikacja Androidowa pozwalająca na wyświetlanie informacji o stanie kolejki na monitorach TV lub profesjonalnych wyświetlaczach. Spotlight może odtwarzać informacje na wyświetlaczach stanowiskowych funkcjonujących na bazie monitorów LCD.
Qmatic Concierge jest responsywną aplikacją przeznaczoną na tablety nawigatorów, a więc osób witających klientów bezpośrednio po wejściu do Twojej placówki.Aplikacja Concierge umożliwia wykonanie podstawowych czynności poprzedzających obsługę, takich jak:
Zrób pozytywne pierwsze wrażenie na kliencie zapewniając wysoką jakość obsługi z nową aplikacją Qmatic.
W zasięgu rąk Twojego zespołu znajdą się informacje, które sprawią, iż Twój personel stanie się bardziej wydajny i efektywny w obsłudze klientów. Zarządzaj umówionymi spotkaniami i otrzymuj informacje o nowo przybyłych klientach na swój telefon.
Mobile Connect jest biznesową aplikacją Qmatic na urządzenia mobilne. Dzięki niej pracownicy mogą rozpocząć obsługę klientów w strefie oczekiwania witając ich i zapraszając do właściwego stanowiska. Sprawi to, że każdy z klientów poczuje się wyjątkowo i z przyjemnością powróci w przyszłości. Aplikacja Mobile Connect dostępna jest dla systemów iOS oraz Android.
Dzięki temu rozwiązaniu możesz w łatwy i przejrzysty sposób mierzyć doświadczenia klientów oraz porównywać je z danymi, zebranymi podczas ich odwiedzin. Klient jest zachęcany do udziału w badaniu za pośrednictwem wiadomości SMS lub maila, zawierających link do ankiety lub bezpośrednio po zakończeniu wizyty w Mobile Ticket.
Taki sposób przekazywania opinii sprawia, że klienci czują się bezpiecznie oraz spokojnie, ponieważ mogą wypełnić ankietę, kiedy chcą i gdzie chcą.
Dysponując wystarczającą ilością danych, będziesz mógł podjąć odpowiednie kroki, aby poprawić ogólne doświadczenia klientów i sprawić, aby czuli, że ktoś liczy się z ich zdaniem.
Prosta w konfiguracji, opłacalna aplikacja Qmatic Show jest przeznaczona do dystrybucji informacji z system kolejkowego oraz przekazu marketingowego na monitorach Samsung.
Aplikacja jest nieodpłatna i dostosowana do pracy z serią profesjonalnych monitorów Samsung. Qmatic Show wyświetla:
Oprogramowanie Qmatic Solo stworzone zostało z myślą o mniejszych punktach obsługi zarządzanych lokalnie. Charakterystyczną cechą systemów kolejkowych Solo jest to, że nie wymagają one serwera aplikacji. Urządzeniem sterującym systemem oraz pracą wszystkich jego elementów tj. terminali stanowiskowych sprzętowych lub software’owych, wyświetlaczy, dodatkowych drukarek biletów jest automat biletowy. Solo umożliwia użytkownikowi dostęp do informacji systemowych z dowolnego komputera w sieci. Dla potrzeb osób lokalnie nadzorujących obsługę klientów, dostępne są bieżące informacje systemowe wspierające zarządzanie. Dodatkową funkcjonalnością systemu Solo jest moduł rezerwacji wizyt przez internet oraz raporty statystyczne.
Urządzenia
Qmatic Intro 17 cechuje nowoczesny i elegancki design. Intro 17 stosowany jest, jako interaktywny kiosk biletowy w systemach obsługi klientów Qmatic Orchestra i Solo.
Jego podstawową funkcją jest przedstawienie klientom dostępnych grup usług i wydanie biletu do wybranego przez klienta rodzaju usługi.
Automat Intro 17 ma wbudowany monitor dotykowy LCD o przekątnej ekranu 17’’.
Umożliwia on projektowanie wielopoziomowych, czytelnych i zrozumiałych dla klienta plansz.
Przy pomocy Intro 17:
Wydruk biletu następuje po dotknięciu pola z wybranym opisem. Zamiast tradycyjnego drukowanego biletu, klient może również wybrać Bilet Mobilny, który będzie dostępny na jego telefonie komórkowym bez konieczności korzystania z dedykowanej aplikacji.
Opcjonalnie Intro 17 może być wyposażony w czytnik kart służący do identyfikacji klientów.
Intro 17 może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.
Qmatic Intro 8 jest niewielkich rozmiarów automatem biletowym z dotykowym wyświetlaczem LCD o przekątnej ekranu 8’’. Umożliwia on projektowanie wielopoziomowych, czytelnych i zrozumiałych dla klienta plansz. Wbudowana sieciowa drukarka biletów może drukować informacje w dowolnym języku. Wydruk biletu następuje po dotknięciu pola z wybranym opisem.
Intro 8 może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.
Qmatic Intro 5 jest niewielkich rozmiarów automatem biletowym łączącym w sobie ekran z pięcioma mechanicznymi przyciskami. Zaletą tego modelu automatu są łatwo konfigurowalne nazwy przycisków na wymogi zamawiającego. Automat pozwala na konfigurację maksymalnie do pięciu grup usług (kolejek). Podświetlane przyciski przyczyniają się do dobrej widoczności w jasnym otoczeniu. Wydruk biletu następuje po naciśnięciu przycisku z wybranym opisem.
Podobnie, jak Intro 8, Intro 5 może być zamontowany na jednym z trzech rodzajów mocowań: półce ściennej, podstawie biurkowej lub wolnostojącej.
Wyświetlacze stanowiskowe montowane są bezpośrednio nad stanowiskami lub pokojami obsługi. Wyświetlają one numery biletów aktualnie obsługiwanych klientów. Mogę one przyjmować różne rozmiary, w zależności od potrzeb klienta oraz wybranej technologii wykonania (LED, LCD).
Wyświetlacze główne służą do informowania klientów o ostatnio przywołanych numerach biletów. Mogę one przyjmować różne rozmiary, w zależności od potrzeb klienta oraz wybranej technologii wykonania (LED, LCD). Najczęściej stosowane są wyświetlacze LCD na bazie telewizorów lub profesjonalnych monitorów wielkoformatowych. Do zarządzania treścią wyświetlaną na wyświetlaczu głównym wymagane jest podłączenia komputera typu player.
Terminale stanowiskowe programowe uruchamiane są na komputerach znajdujących się na stanowiskach obsługi. Umożliwiają one:
Terminale stanowiskowe sprzętowe posiadają zbliżoną funkcjonalność do terminali programowych. Stosowane są w systemach, w których stanowiska obsługi nie są wyposażone w komputery lub nie ma możliwości zainstalowania aplikacji terminala programowego na komputerach użytkownika np. ze względu na wewnętrzne przepisy dotyczące bezpieczeństwa.
Rolki biletowe Qmatic
Rolki Qmatic produkowane są z papieru termicznego, gwarantującego szybki druk o najwyższej jakości. Jest to specjalnie opracowany i produkowany dla Qmatic rodzaj papieru termicznego.
Wysoka jakość papieru i odpowiednie właściwości pozwalające uzyskać optymalny druk przy ściśle określonej temperaturze są bardzo ważnymi czynnikami decydującymi zarówno o jakości druku, jak i trwałości i niezawodności pracy głowicy drukującej.
W ofercie posiadamy dwa rodzaje rolek biletowych do systemu Qmatic: