System digital signage jest kompletnym narzędziem służącym do zarządzania dystrybucją informacji i reklam. Oferujemy różne rozwiązania w zależności od potrzeb. O doborze oprogramowania digital signage decyduje m.in. wielkości systemu, rozległość sieci, liczba wyświetlaczy, rodzaj i format materiału jaki ma być dystrybuowany. Nasze systemy obsługują tysiące wyświetlaczy zarówno w dużych organizacjach, jak i w pojedynczych punktach obsługi lub sprzedaży. Cena rozwiązania jest zawsze adekwatna do Twoich potrzeb biznesowych.
Easescreen jest jednym z największych, wielokrotnie nagradzanych producentów rozwiązań digital signage w Europie. Platforma charakteryzuje się modułową budową niezależną od sprzętu i systemów operacyjnych. Może być w bardzo prosty sposób rozszerzana o nowe komponenty i funkcjonalności służące do zarządzania treściami marketingowymi na monitorach wielkoformatowych, ścianach wielomonitorowych oraz LED, tabletach czy kioskach multimedialnych. Bardzo prosty i przejrzysty system licencjonowania oraz możliwość zakupu licencji w indywidualnie dopasowanych pakietach zapewniają dużą elastyczność systemu wraz z zachowaniem właściwej funkcjonalności. Wszystko to za rozsądną cenę.
„Za pomocą oprogramowania easescreen realizujemy publikację materiałów informacyjnych oraz numerków z systemu kolejkowego Qmatic. (…) Produkt w stu procentach spełnia stawiane przez nas oczekiwania.”- podkreślają przedstawiciele Urzędu Dzielnicy Bielany.
W ramach globalnej współpracy Qmatic – Samsung oferujemy zarówno profesjonalne wyświetlacze, jak i dedykowane oprogramowanie Qmatic Show.
Qmatic Show jest nieodpłatną aplikacją funkcjonującą z platformą Qmatic Orchestra służącą do Customer Journey Management, która każdego roku wspiera obsługę 2 miliardów podróży klientów na całym świecie.
Prosta w konfiguracji, opłacalna aplikacja Qmatic Show jest przeznaczona do dystrybucji informacji z systemu kolejkowego oraz przekazu marketingowego na monitorach Samsung.
Aplikacja jest nieodpłatna i dostosowana do pracy z serią profesjonalnych monitorów Samsung.
Nasz system zarządzania treściami na nośnikach multimedialnych jest przyjazny w obsłudze. Pozwala on odtwarzać nie tylko prezentacje, pokazy slajdów, filmy wideo, ale również tworzyć i zarządzać przekazem w bardzo efektywny sposób. Dzięki niemu dowiesz się także, ile czasu klienci spędzają oglądając prezentowany przekaz w wybranej lokalizacji.
Wyświetlany na monitorach Digital Signage kontent jest powiązany z aktualnie panującymi warunkami pogodowymi. Pozwala to przedstawić klientom produkty, których potrzebują w danej chwili. Przykładowo, w przypadku deszczowej pogody na monitorach Digital Signage pojawi się oferta parasola, a gdy panuje słoneczna aura, klientom zaproponowane zostaną okulary przeciwsłoneczne.
Twoje wpisy na kanałach społecznościowych mogą być automatycznie publikowane w systemie Digital Signage.
Zawarty w platformie system detekcji twarzy pozwala wyświetlać na monitorach Digital Signage content dopasowany do czynników demograficznych (płeć, wiek). Dzięki temu uzyskane analizy pozwolą w łatwy sposób zrozumieć zachowanie klienta w punkcie sprzedaży.