Zadowolenie klienta jest jednym z najważniejszych czynników sukcesu w biznesie. Wiedząc, za co Twoi klienci lubią i cenią Twoje usługi oraz jakie są ich oczekiwania i potrzeby, możesz doskonalić swoje działania i zyskać przewagę konkurencyjną. Rozumiemy znaczenie utrzymania wysokiej jakości usług, dlatego proponujemy Ci kompleksowe narzędzie, które pomoże Ci stale monitorować i dbać o ich zadowolenie.
Z pomocą systemu badania satysfakcji możesz łatwo identyfikować mocne i słabe obszary swojej działalności, analizować trendy i podążać za preferencjami klientów.
Użyj naszych ankiet online, aby na gorąco uzyskać wgląd w doświadczenia klientów, bezpośrednio po ich obsłudze.
Qmatic Customer feedback SaaS obsługuje wiele rodzajów pytań, również uzupełniających pytań warunkowych.
Ty decydujesz o poziomach Twojej ankiety i kolejnych pytaniach.
Dzięki temu rozwiązaniu możesz w łatwy i przejrzysty sposób mierzyć doświadczenia klientów oraz porównywać je z danymi, zebranymi podczas ich wizyty.
Klient jest zachęcany do udziału w badaniu za pośrednictwem wiadomości SMS lub email, zawierających link do ankiety lub bezpośrednio po zakończeniu wizyty poprzez nasz innowacyjny bilet mobilny (Qmatic Mobile Ticket).
Taki sposób przekazywania opinii sprawia, że klienci czują się bezpiecznie i spokojnie, ponieważ mogą wypełnić ankietę, kiedy chcą i gdzie chcą. Dysponując wystarczającą ilością danych, Twoja organizacja będzie mogła podjąć odpowiednie kroki, aby poprawić ogólne doświadczenia klientów i sprawić, aby czuli, że ktoś liczy się z ich zdaniem.
Oferowany przez iFLOW system badania satysfakcji, daje bardzo szerokie możliwości tworzenia spersonalizowanych szablonów badań klientów. Wyniki prezentują czytelne raporty, które są dostępne on-line, a dodatkowo mogą być automatycznie generowane zgodnie z Twoimi potrzebami. Z kolei powiadomienia e-mail i SMS pozwolą Ci natychmiast zareagować na niepożądaną sytuację, jeszcze zanim wyjdzie klient.
Spraw, aby Twoi klienci czuli się ważni i mieli poczucie, że zachodzące pozytywne zmiany są ich udziałem. Wspólne wypracowanie usprawnień przyniesie obopólne korzyści i sprawi, że środowisko interakcji z klientem stanie się przyjemniejsze.
Poproś o ofertę